מוזיקאים, זמרים, סטנדאפיסטים, מרצים ושאר מופיעים מחפשים תמיד את מוצר הפרסום האולטימטיבי למעריצים ולאוהדים, כזה שישמח את המקבל ויפרסם את הנותן. מי שחשב שהמוצר הנכון הוא חולצת הלהקה מוזמן לחשוב עוד פעם או להתחיל לאסוף מידות של חולצות במועדון המעריצים. ואחרי שחשבנו פעם נוספת, סיכות דש, מחזיקי מפתחות, מראות, מגנטים ופותחנים, המוצרים האולטימטיביים לקידום אמנים מופיעים. לכל אמן ולהקה יש רצון להקים בסיס אוהדים ומעריצים רחב ככל שניתן, כאלה שיתגאו להתקשט בלוגו הלהקה, תמונה או סתם מזכרת מסיבוב ההופעות האחרון. כמובן שהיינו שמחים שהמעריצים שלנו ילבשו את חולצת הלהקה מדי יום אך זה כנראה לא ממש יקרה. חולצה היא מוצר […]
קרא עוד ›קוד ה QR הוא המצאה מדהימה המחברת גם את העולם הישן של סיכות הדש לעולם האינטרנטי החדש. והנה, גם סיכות הדש הישנות והטובות מצטרפות לאינטרנט של הדברים. איך עושים את הדבר המסובך הזה? פשוט מאד… סיכות הדש מעצם הווייתם יכולות לשמש ככלי חיצוני מדהים לקידום אתרים, סוג של תומך לחימה בכיר. כאשר אנחנו מדברים על אתר מוביל ומוכר נוכל להסתפק בהקלדת כתובת האתר כמו: www.cnn.com או אפילו הלוגו אם אנחנו במקרה Google או קוקה קולה. ניתן להעריך שמרבית מבקרי הבלוג אינם אחד משלושת אלה ולטובתכם הומצא קוד ה QR המוכר בשמו הלועזי QR Code. מה זה קוד QR? קוד QR […]
קרא עוד ›בין אם יש לכם תואר מבצלאל או שאתם חסרי כל הכשרה עיצובית תסכימו אתנו שהדבר הבסיסי והחשוב ביותר בסיכת הדש ובמוצרי הכפתור האחרים הוא העיצוב. משטח העבודה שלנו הוא בקוטר של סנטימטרים ספורים ובשטח הזה אנחנו אמורים להעביר את המסר שלנו בצורה הכי ברורה וגם יפה. במאמר זה ננסה לתת מספר טיפים משמעותיים בעניין עיצוב סיכת דש. איך לכווץ מסר בצורה יצירתית ל 5.7 ס"מ נשמע כמו אתגר, למרבה ההפתעה גם הלא מקצוענים מגיעים בד"כ לתוצאות טובות עד מדהימות. יש איזה קסם בסיכת הדש, המעצב האינטרנטי של PrintAll הוא כלי עבודה אולטימטיבי לעניין הזה. המסר המרכזי – ראשית נתמקד ברעיון […]
קרא עוד ›אטסי Etsy – אתר סחר שהוקם ב 2005 בארה"ב ומהווה פלטפורמת מכירה עבור אנשים פרטיים ועסקים קטנים. עיקר הפעילות של האתר ממוקד בתחום של עבודות היד והאומנות. סיכות הדש ומוצרי הכפתור בעיצוב האישי יכולים להיות מוצר מוביל לחנות באטסי. אתר המכירות הוקם בשנת 2005 , נכון להיום מעסיק כ 1,000 עובדים, מציע כ 40 מיליון פריטים למכירה ע"י 1.7 מיליון מוכרים פעילים, 27 מיליון קונים רשומים ומחזור מכירות שנתי של 2.39 מיליארד דולר. מעל 80% מהרוכשים באטסי הן רוכשות. עסקים ואנשים פרטיים הרוצים למכור את מוצריהם ויצירותיהם גם מעבר לים ימצאו את אטסי כפלטפורמה מעולה לצורך הזה. סיכות הדש ומוצרי […]
קרא עוד ›החורף הישראלי הנעים בדרך החוצה והקיץ מעבר לפינה. עם מזג האוויר החם מגיע המון אירועי חוצות ופסטיבלים. זו השעה היפה של המבשלות ומותגי הבירה הפרטיים, אין דרך טובה יותר לקדם את המותג שלך מאשר עם פותחן בקבוקים ממותג… בשנים האחרונות אומת הסטארטאפ שלנו הופכת להיות גם מיני מעצמה של מותגי בירה פרטיים. תחביב שאצל רבים הופך להיות מקור הכנסה נוספת ואצל קצת פחות רבים גם מקור הכנסה עיקרי משמעותי. יותר ויותר בירות פרטיות מגיעות לפאבים, לחנויות ולפסטיבלי הקיץ השונים. מעבר להשקעה בבירה עצמה ניכרת השקעה ויצירתיות רבה גם במיתוג, עיצוב לוגו, בקבוקים, תוויות ופקקים מעוצבים. לחגיגה הזאת מצטרף מוצר קד"מ […]
קרא עוד ›כאשר אנחנו מעצבים עבודה להדפסה, סיכת דש או כל מוצר אחר אנו מגלים לעתים שהצבעים שקיבלנו בפועל לא תואמים למה שראינו על המסך. מדוע זה קורה ואיך ניתן לצמצם את התופעה ככל שניתן. הצבעים במסך מוצגים במודל RGB כלומר מורכבים תמיד משלושה צבעי יסוד Red Green Blue,- אדום ירוק וכחול. צבעי ההדפסה לעומת זאת מורכבים מארבעה צבעים CMYK שהם ציאן, מגנטה, צהוב ושחור. תהליך הדפסה בארבעה צבעים משתמש בארבע פלטות, אחת עבור כל צבע. הצבעים מודפסים על הנייר בנקודות קטנות וצפופות שאמורות להראות בעין כצבע רציף. כדי לראות איך תראה התוצאה הסופית של סיכת הדש שלנו נכון יהיה להדפיס הדפסת […]
קרא עוד ›