kaftor@target.co.il 055-7219654

סיכות דש עגולות הן מוצר וותיק ואהוד ביותר לפרסום וקידום מכירות.
בשנים האחרונות עם התפתחות עולמות האינטרנט והדפוס הדיגיטלי מתאפשר לעצב ולהזמין סיכות עגולות ברמה עיצובית גבוהה וגם בסדרות קטנות. מחפשים סיכת דש איכותית לאירוע פרטי, עסקי חברתי או כל דבר אחר. סיכת הדש תלווה בגאווה כל ארוע, מסיבה, מצעד, קמפיין פוליטי, הפגנה, רעיון או עיקרון שאתם רוצים לקדם.
אנחנו מציעים סיכות דש עגולות האיכותיות ביותר בעולם, תוצרת Tecre ארה"ב. היכנסו למערכת העיצוב של PrintAll ועצבו לכם את סיכת דש המתאימה בדיוק לצורך שלכם. המעצב כולל מגוון גופנים בעברית ובאנגלית וכן ספריית איורים מיוחדת הניתנת לצביעה בהתאם לרצונכם. כמו כן כמובן אפשרות לטעינת תמונה ממחשבכם ואפשרויות רבות נוספות. סיכות הדש הן המוצר השולט ללא עוררין במשפחת מוצרי הכפתור. מתחילת פעילות האתר בשנת 2016 סיפקנו בהצלחה אלפי יחידות במאות הזמנות שונות.
אנחנו מתמקדים בסיכת דש בקוטר 5.57 ס"מ (2.25 אינצ') זהו גודל הסיכה הפופולארי ביותר למרבית השימושים. נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל בקשה או שאלה.
לאחרונה הכנסנו גם מכונת סיכות דש בקוטר 3.2ס"מ (1.25 אינצ') למקרים בהם נדרשות סיכות קטנות יותר. זה אולי המקום להדגיש שגם הסיכות ה"קטנות" שלנו לא מתאימות למדי חיילים. שם נדרש גודל פחות מ 2 ס"מ.
עשרות אלפי הסיכות שסיפקנו עד היום משרתות מגוון עצום של לקוחות. אירועים פרטיים, תנועות נוער, בתי ספר, קבוצות ספורט, כנסים, תערוכות, משלחות, אנשי מכירות ועוד, ועוד.
קיימת אפשרות להחליף את הסיכה האחורית במגנט עוצמתי. המגנט מתאים במיוחד למקרים בהם השימוש במוצר הוא יומיומי למשל אצל תלמידי בית ספר או אנשי מכירות בנקודות מכירה.
מוזמנים לפנות אלינו עם כל בקשה או שאלה לעניין סיכות דש עגולות ונשמח לסייע גם בעצות וגם בעיצוב עצמו.
בנוסף לסיכות העגולות אנחנו מציעים מגוון מוצרי כפתור עגולים על בסיס אותו מוצר.
מחזיקי מפתחות, פותחנים עגולים, מגנטים למקרר, מראת קריסטל.

כמה דוגמאות לסיכות דש ומוצרי כפתור שעשינו

למוזיאון סיכות האינטרנטי

סיכות דש עגולות